Skip to main content

متن در مورد مادربزرگ فوت شده ، عکس پروفایل و عکس نوشته فوت مادربزرگ

متن در مورد مادربزرگ فوت شده

متن در مورد مادربزرگ فوت شده ، عکس پروفایل و عکس نوشته فوت مادربزرگ
متن در مورد مادربزرگ فوت شده ، عکس پروفایل و عکس نوشته فوت مادربزرگ همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد مادربزرگ فوت شده

زمین بایر دل را نهال عشق می کارم
به پایش هر شب و هرروز سیل اشک می بارم
ازآن سرمست یک روزی درختی می شود سرسبز
که بر آن حک کنم مادربزرگ همیشه دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد مادربزرگم فوت شده

پنجشنبه است و
دوباره دلم
برای کسانی که ندارمشان تنگ است.
پنجشنبه است و
چقدر جای خالی بعضیها را
زیاد احساس میکنیم.

متن زیبا در مورد مادربزرگ فوت شده

باز واسهء مادربزرگ، تنگه دلم، تنگه دلم!
تحمّلم سر اومده، فِک نکن از سنگه دلم!
میخوام به یادِ اون عزیز، پلکامُ رو هم بذارم
تا لحظهء دیدن ِ اون، دردُ بی مَرهَم بذارم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد مادربزرگ که فوت شده

تک تک قصه های مادربزرگ به حقیقت پیوست!
او راست می گفت:
همیشه “یک بود یکی نبود”
گــــاهی “رسیدن به هم قسمت نیست”
“بالا رفتیم ماست بود” “بودنمان راست بود”
“پایین آمدیم دوغ بود” “عشق همش دروغ بود”
نمی دانم آن پیر زن
این روزها را ازکجا دیده بود؟؟؟؟؟
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی مادربزرگ فوت شده

وقتی بجای کلاغ در آن بازی کودکانه گفتم: مامان بزرگ پـر؛
خندیدی و گفتی: من که پر ندارم!!!
بزرگ تر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی…

متن در مورد روز مادر بزرگ فوت شده

مادربزرگ، تو رُ خدا ، یه بار دیگه قصه بگو
واسه دلتنگی ِ دلم، رَسا و آهسته بگو
تو عاشقای بی ریاء، اونی که سَرفرازه باش
مادربزرگ، تو راوی ِ، حکایت های تازه باش
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدربزرگ و مادربزرگ فوت شده

توای مادربزرگ من کجا رفتی دلم تنگ است
دگر لبهای خشکم را به روی خنده خواهم بست
دلم میخواهد ای مهرو به سویت پربگیرم من
کنار قبر تو امروز همین حالا بمیرم من
⇔⇔⇔⇔

متن درباره مادربزرگ فوت شده

چشم من بیا من رو یاری بکن
گونه‌هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری می‌شه کرد
کاری از ما نمیاد زاری بکن
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد

متن زیبا درباره مادر بزرگ فوت شده

هرروز هروز
دلتنگی بیشتر میشود….
ای کاش بودی
مامان بزرگم ،
مهربونیاش یادم نمیره
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد پدربزرگ و مادربزرگ فوت شده

مادربزرگ مادر بزرگ کجایی
نگو که توی خواب قصه هایی
چشمای ما به راه تو نشسته
تو این هزارو یک شب جدایی
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه در مورد مادربزرگ فوت شده

در باز شد
حیاط خانه مادربزرگ
آب تنی هندوانه
در حوض فیروزه ای
بوی نم کاهگل ایوان
و غُل غُل سماور
بر تخت چوبی روی حوض
دراز میکشم
مست بوی رزی سرخ
دهانم پر از طعم گس آسمان
مادربزرگ لاغر تر از همیشه
خوابیده بر تختی
که بوی درد میدهد

متن در مورد پدربزرگ مادربزرگ فوت شده

بی تاب بوی ناب حرم هستم ،
دستم دخیل پنجره فولاد است
مادربزرگ نیستی اما باز ،
دلتنگی ام به یاد تو افتاده ست
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره پدربزرگ و مادربزرگ فوت شده

یاد میکنیم از آنها
که دلتنگشان میشویم..
یاد میکنیم از آنها
که هنوز دوستشان داریم..
⇔⇔⇔⇔

متن برای پدربزرگ و مادربزرگ فوت شده

به رسم کهن،
یاد میکنیم از آنها که
وقتشان و مکانشان
از ما جداست..

متن درباره پدربزرگ و مادربزرگ فوت شده

بنای خانه ی مادربزرگ محکم نیست
امید آمدن بازدم پـس از دم نیست!
برای شاهد این مدعا که مخروبه است
هزار و سیصد و هشتاد و نه ترک کم نیست؟

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حرف مردم ، و حرف مفت و حرف بیهوده زدن

شعر در مورد حرف مردم با مجموعه شعر در مورد حرف مردم ، اشعاری زیبا در مورد حرف مفت مردم ، زیباترین شعر در مورد حرف بیهوده زدن در سایت پارسی زی همراه باشید اشعار حرف مردم پیش ما لاف حقیـــقت نیست حرف مُفــــت کس بین نامـــــردی و مـــردی راه صـــــد فرسنگ بُود ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ در عشق تو گاه بت پرستم گویند گه رند و خراباتی و مستم گویند اینها همه از بهر شکستم گویند من شاد به اینکه هر چه هستم گویند ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ بیهده گفتار به یک سو فگن حجت بر تو سخن حجت است ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ مرا گوید یکی مشفق بدت گویند بدگویان نکوگو را و بدگو را نمی‌دانم نمی‌دانم شعر در مورد پدر و مادر فوت شده پدرم ﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟... ادامه مطلب ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ خلق می‌گویند: زهد و عشق با هم راست نیست ما به ترک زهد گفتیم، این حکایت بر کجاست؟ ای که گف

تعبیر خواب بادکنک ، سبز از امام صادق و ابن سیرین کوچک قرمز و سوراخ

تعبیر خواب بادکنک تعبیر خواب بادکنک ، سبز از امام صادق و ابن سیرین کوچک قرمز و سوراخ همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب قاصدک ، سفید در هوا نشانه چیست و قاصدک بزرگ گرفتن ابن سیرین روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب بادکنک لیلا برایت اگر در خواب بادکنکی را در هوا دیدید معنی خواب شما این است که در یکی از کارهای روزمره خود دچار

تعبیر خواب عروسی در مسجد ؛ معنی دیدن عروسی در مسجد در خواب ما چیست

تعبیر خواب عروسی در مسجد تعبیر خواب عروسی در مسجد ؛ معنی دیدن عروسی در مسجد در خواب ما چیست همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بغل گرفته شدن از پشت ، دیدن بغل گرفته شدن از پشت در خواب روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب عروسی در مسجد چیست اگر در خواب ببینید که بدون بزن و بکوب و رقص عروسی در مسجد ببینید معنی خواب شما حاجت روا شد