Skip to main content

متن دختر برای مادر ، متن بلند و زیبا برای قدردانی از مادر + متن مادر یعنی

متن دختر برای مادر

متن دختر برای مادر ، متن بلند و زیبا برای قدردانی از مادر + متن مادر یعنی
متن دختر برای مادر ، متن بلند و زیبا برای قدردانی از مادر + متن مادر یعنی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن دختر برای مادر

ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و ﺑﻮﯼ ﮔﻞﻫﺎﯼ ﭼﺎﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯﺵ
ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﭼﺮﺧﺶ ﭼﺮﺥ ﺧﯿﺎﻃﯽ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﺩﻭﺧﺖ ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺗﺎ ﻋﻄﺮ ﯾﺎﺱ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﺪ
ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ
ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﭘﺮﺍﻧﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﺨﻨﺪﻧﺪ ﺩﻟﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبای دختر برای مادر

وقتی به جای کلاغ
در آن بازی کودکانه گفتم: مامان پـر؛
خندیدی و گفتی: من که پر ندارم!!!
بزرگتر که شدم فهمیدم،
تو هم پر داشتی…

متن زیبا دختر برای مادر

مادر!
من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ،
زیر پای تو آرزوهایی بود
که از آن گذشتی به خاطر من …
⇔⇔⇔⇔

متن دلتنگی دختر برای مادر

به جرم اینکه
بهشت زیر پایشان بود
دنیا را برای خود جهنم کردند !
به سلامتی مادرها …
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه دختر برای مادر

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی
که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است
از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را
با مهر فاطمه سرشته اند
پس همیشه دعایم کن
چرا که دعایت
سرمایه فردای من است.

متن نوشته دختر برای مادر

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم
مادرم مرا میبوسید و تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ولی دردم نیامد
اما به جایش تمام بوسه های مادرم یادم آمد.
⇔⇔⇔⇔

متن احساسی دختر برای مادر

سرم را
نه ظلم می تواند خم کند ،
نه مرگ ، نه ترس ،
سرم فقط
برای بوسیدن دست های تو
خم می شود
مادرم
⇔⇔⇔⇔

متن تولد دختر برای مادر

یه روزی میاد
که بعدش دیگه مهم نیست
فردایی در کار هست یا نه
اون روز روزیه که مادرت پیشت نیست.

متن دختر مادری

مادر! من خدا را نقاشی کردم؛
خدا به شکل بوسه‌های تو بر پیشانی من بود.
مادر! من از آن آخرین بدرقه‌ات
تا پشت دیوار بی‌کسی نوشتم
و بغض کردم. مادر! در این‌سوی بی‌خوابی،
من هر شب پرنورترین ستاره را تو می‌بینم.
شنیده‌ام کوله‌بار دوران کودکی مرا
سنگ صبور خویش کرده‌ای.
من هم در آن آیینه که دادی یادگاری؛
در آن هر شب تصویری از تبسم
تو را می‌بینم. مادر! ای زیباترین احساس،
قشنگ‌ترین بنفشه، ستاره‌ام را چندی‌ست گم کرده‌ام…
⇔⇔⇔⇔

متن دختر مادر

یکی می آید
یکی می رود و این قانون بقای زندگیست
اما تو که رفتی هیچکس نیامد
انگار قانون بقا هم پوچ است
وقتی تو نیستی.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبای دختر مادر

از تمام دلتنگی ها ،
از اشک ها و شکایت ها
که بگذریم باید اعتراف کنم
مادرم که میخندد
خوشبختم !

متن زیبای دختر به مادر

مادر را مهربانی تعریف کردم
اما تعریفی ناقص بود.
مادر را ایثار تعریف کردم اما ناقص بود.
مادر را صبور نام نهادم اما ناقص بود.
مادر را زیبایی معنی کردم باز هم ناقص بود.
مادر را محبت تعریف نمودم ناقص بود.
مادر را بخشنده معنی کردم اما ناقص بود.
و مادر را عشق تعریف کردم اما باز …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای دختر و مادر

کاش باشی و بتوان شامه پر کرد
از بوی تو، ای شب بوی شبهای بی بوی من
کجایی ای منِ من؟
کجایی ای من تا جانی دوباره بخشی این من را؟
بی تو این من تهی است، هیچ است و پوچ
با تو این من، من است
آری با تو ای مادرم…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبای دختر و مادر

میدونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه بشینی به خاطراتت
با مادرت فکر کنی
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد…
شوری اشکهای لعنتی،
شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند.

متن زیبای دختر به مادر

“مادرم” پاییز شد
تا مرا بهاری کند،
خدایا، حال و هوای هیچ
خانه ای را زمستانی نکن

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حرف مردم ، و حرف مفت و حرف بیهوده زدن

شعر در مورد حرف مردم با مجموعه شعر در مورد حرف مردم ، اشعاری زیبا در مورد حرف مفت مردم ، زیباترین شعر در مورد حرف بیهوده زدن در سایت پارسی زی همراه باشید اشعار حرف مردم پیش ما لاف حقیـــقت نیست حرف مُفــــت کس بین نامـــــردی و مـــردی راه صـــــد فرسنگ بُود ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ در عشق تو گاه بت پرستم گویند گه رند و خراباتی و مستم گویند اینها همه از بهر شکستم گویند من شاد به اینکه هر چه هستم گویند ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ بیهده گفتار به یک سو فگن حجت بر تو سخن حجت است ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ مرا گوید یکی مشفق بدت گویند بدگویان نکوگو را و بدگو را نمی‌دانم نمی‌دانم شعر در مورد پدر و مادر فوت شده پدرم ﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟... ادامه مطلب ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ خلق می‌گویند: زهد و عشق با هم راست نیست ما به ترک زهد گفتیم، این حکایت بر کجاست؟ ای که گف

تعبیر خواب بادکنک ، سبز از امام صادق و ابن سیرین کوچک قرمز و سوراخ

تعبیر خواب بادکنک تعبیر خواب بادکنک ، سبز از امام صادق و ابن سیرین کوچک قرمز و سوراخ همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب قاصدک ، سفید در هوا نشانه چیست و قاصدک بزرگ گرفتن ابن سیرین روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب بادکنک لیلا برایت اگر در خواب بادکنکی را در هوا دیدید معنی خواب شما این است که در یکی از کارهای روزمره خود دچار

تعبیر خواب عروسی در مسجد ؛ معنی دیدن عروسی در مسجد در خواب ما چیست

تعبیر خواب عروسی در مسجد تعبیر خواب عروسی در مسجد ؛ معنی دیدن عروسی در مسجد در خواب ما چیست همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بغل گرفته شدن از پشت ، دیدن بغل گرفته شدن از پشت در خواب روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب عروسی در مسجد چیست اگر در خواب ببینید که بدون بزن و بکوب و رقص عروسی در مسجد ببینید معنی خواب شما حاجت روا شد